Mesti korang suke fesyen kan..tak kira la...fesyen apa pun kan..asal ada bunyi fesyen korang dah suke..kekekeke....kalu tengok rancangan berbentuk fesyen memang tak berkelip mata..tak taw la..terpegun ngan pakaiannyer atau pun modelnyer..kekekeke...aku pun suke gak..aku kipas-susah-mati Brand TOPMAN...aku memang gilakan jenama antarabangsa tue...kalu keluar g shopping ke window shopping ke...aku tetap akan ke TOPMAN..walaupun sekadar datang pada mulanye nak tengok-tengok..akhirnyer tergoda juga nak membeli..lebih-lebih lagi kalu sales person tue pandai amik hati iolsss nie...lagila beli banyak..matilah..abis duit aku...kekekeke..so aku post gambo-gambo summer/winter collection 2011 yer..


aku ada baju yang sebelah kanan tue...












Nanti aku nak beli Bag nie..tah ade lagi ke tak..






0 comments:

Post a Comment