Sebut jer setiausaha mesti terbayang sexy..cantik..gedik...kann...tak payah la korang nak berangan jauh yer..aku tak de nak cite pasal tue pun...skang nie aku nak cite pasal setiausaha lelaki...hah..setiausaha lelaki...mesti korang pikir ade ke setiausaha lelaki...jangan tak tau plak..dalam sektor kerajaan ramai yer setiauasaha lelaki..



Tak payah nak gelak la wei...mesti korang pikir macam-macam kan...jangan pikir bukan-bukan...pekerjaan setiausaha nie bukan senang yer...memang korang nampak senang..tapi padahal setiausaha lelaki nie menghadapi pelbagai cabaran..setiausaha perempuan pun apa kurangnyer kan...tapi skang nie aku nak cite pasal setiausaha lelaki yer...sedih sebenarnye jadi setiausaha lelaki nie...selalu disalah ertikan..tak kira la sesapa pon..aku pun setiausaha...jadi aku kena tegas skit supaya orang tak la pijak kepala kan..

Haa..nie la keadaan meja aku..bersepahkan..

Setiausaha lelaki nie kena flexi taw...hehehehe...sume kena buat...bak kata orang kena perfect..sebab Bos akan expect lelaki nie boleh buat macam-macam kerja..sabo jer...nak buat camne kan.."Saya Yang Menurut Perintah" tak pun dalam senarai kerja...Menerima arahan dari masa ke semasa...


Jadi setiausaha nie kena nampak cantik, kemas, semart, bersih...segala-gala yang elok la..nanti klu nampak selekeh ramai lak orang buat kenduri plak...makan lauk daging masak kicap...hahahahha....apa pun cara..gaya itu terpulang..tapi jangan over plak...nanti bos rasa jeles plak..hahahaha..jeles ker...sebab tue ramai setiausaha kena buli ngan bos..bukan sebab dia garang..tapi sebab dia jeles dengan gaya anda sume..betul ker..kekekekeke...


Apa yang penting kena look gojes sentiasa..baru orang pandang dan kena tegas skit...jangan dok lembik jer...pedulik la apa orang nak cakap...

1 comments:

totally agreed !!!!!!!!!!

Post a Comment