21 November 2011 sampai 25 November 2011 aku akan ke Pulau Poh, Tasik Kenyir.. Opis aku buat Team Building kat situ..abis lah...hahahahahaha...Hari tue taklimat macam-macam aktiviti akan dibuat..tu pun klu tak hujan...klu hujan tak tau plak dorang nak buat apa.. aktiviti yang akan dibuat adalah seperti berikut..hehee.."Night Walk", Paintball..menarik..."Water Confident"..cuak gak nie...aku takut air dalam..Berkayak, "Abseiling & Low Rope Course"....aktiviti2 nampak macam menarik..tp yang takutnyer berkayak...hahahahaha..dibuatnye kayak tue terbalik....mamposss....hahahahaha... Macam-macam yang bermain dalam fikiran aku nie..happy ada..cuak ada..sedih pun ada...sedih..!! aik..tah la...saje jer..


Aku harap kedatangan kitaorg di alu-alukan lah...hehehehehe...excited nie....cuba korang cari Pulau Poh kat mana dalam peta nie..

eh..nampak ke tue..hehehehe...

aku nak bagi view skit Tasik Kenyir kepada yang baru kenal Tasik Kenyir...Tasik Kenyir dalam Malaysia yer....



Haa..jangan tak tau plak..ikan-ikan nie diantara yang ada kat Tasik tue...

Apa yang penting..Kerjasama...eh..hahahaa...yang penting aku akan enjoy dengan aktiviti-aktiviti kat sana...nanti aku cuba amik gambo-gambo yang menarik..tue pun klu sempat..huhuhuhu..

0 comments:

Post a Comment